Friday, March 25, 2022

Uppsats om din favoritlärare

Uppsats om din favoritlärare



Hon behandlar alla lika. Usha, vår lärare i naturvetenskap. Gupta gav dem aldrig fysisk bestraffning. Vi är alla tacksamma för henne. Under hennes ledning och patientvård har även de svagaste eleverna förbättrat sin Science.





Bidragsgivare Bio



Min favoritlärare är min historielärare, och han är den överlägset bästa läraren jag någonsin haft. Han har förmågan att få ett ämne som många elever tycker är otroligt tråkigt att komma till liv genom hans entusiasm och passion för historia och hans kärlek till att vara lärare. Att gå på hans lektioner är något vi ser fram emot, inte fruktar, som vi gör med de flesta andra lektioner. Han har så här mörkt med fler och fler gråa streck nuförtiden med fjädrande hår som kantar kanten av hans växande kala fläck, och håret studsar upp och ner med honom som tusentals små fjädrar.


Vi satt alla lätt förlamade och antade inte ens att andas för högt, för att höra en så gemytlig och glad liten man tappa humöret uppsats om din favoritlärare en stor chock. Det är faktiskt den här läraren jag har att tacka för min kärlek till historia. I hans lektioner betyder historia inte att kopiera ur läroböcker och skriva sidor och sidor med anteckningar, uppsats om din favoritlärare. Historien lever; historia är något påtagligt, som du kan se, höra och känna, och vi kan uppsats om din favoritlärare det genom att klä ut sig och spela upp scener eller göra resor till viktiga platser av historiskt intresse.


Få fler gratis uppsatser Vilka kategorier var användbara för dig? Antagning Karriärkurser Uppsatsprov Skrivverktyg Skrivguide Användbara resurser. Skicka via e-post. Mest användbara resurser för studenter: Gratis uppsatser Ladda ner Skrivverktyg Lista Korrekturläsningstjänster Universitetsbetyg. Bidragsgivare Bio Lona Glenn Los Angeles Lona tog examen från Los Angeles City College. Samtidigt som hon var föreläsare vid flera gymnasieinstitutioner grundade Lona ett online-utbildningsprojekt Tutorsclass. Läs mer. Maria Castle Davis, CA Jag studerade utbildning och arbetar för närvarande som handledare för barn i skolåldern. Jag har arbetat som volontär i många olika internationella sociala projekt och som lägerrådgivare varje sommar.


Hitta fler användbara tjänster för studenter Gratis plagiatkontroll Kontrollera din uppsats för gratis onlineverktyg. Inga nedladdningar Enkel och användbar rapport PROVA NU.





uppsats om mobiltelefoner



Mest användbara resurser för studenter: Gratis uppsatser Ladda ner Skrivverktyg Lista Korrekturläsningstjänster Universitetsbetyg. Bidragsgivare Bio Lona Glenn Los Angeles Lona tog examen från Los Angeles City College. Samtidigt som hon var föreläsare vid flera gymnasieinstitutioner grundade Lona ett online-utbildningsprojekt Tutorsclass. Läs mer. Maria Castle Davis, CA Jag studerade utbildning och arbetar för närvarande som handledare för barn i skolåldern. Jag har arbetat som volontär i många olika internationella sociala projekt och som lägerrådgivare varje sommar. Hon tar hand om varje elev i klassen personligen. Hon delar alltid feedback från eleverna till sina föräldrar. När föräldrarna vill ge feedback om barnen går de alltid till vår klasslärare istället för att gå till rektorn.


Ibland misslyckas jag med att lämna in mina läxor. Utan att bli arg som andra lärare lyssnar hon alltid på mitt problem och min situation. Utan att ge fysisk bestraffning råder hon mig. Hon är en stor människa. Närhelst hon undervisar oss känner vi oss välsignade. Vi tycker att klassen borde ta längre tid. På grund av henne får 80 procent av eleverna i vår klass mer än 90 poäng av Hon föreslår alltid en ny engelsk bok som kommer ut på marknaden. Hon visar oss alltid användbara engelska videor. Jag tror att jag inte kommer att få en bättre lärare i mitt liv än henne. Hon är ett sant ideal. Hon säger alltid till oss att inte glömma henne efter skolan och vi säger att vi inte kommer att komma ut ur skolan på ett humoristiskt sätt. Men innerst inne känner vi att vi kommer att sakna henne. Hennes föreläsningar, hennes sätt att prata, hennes värdefulla livsläxa, allt.


Jag vet att efter att ha gått skolan kommer det att bli svårt att hitta en lärare som henne. Ändå kommer många av hennes tidigare elever och besöker henne väldigt ofta. De berättar fascinerande historier om deras skolliv med vår lärare. De berättar hur de var irriterande. Ändå, Ms. Gupta gav dem aldrig fysisk bestraffning. Jag är säker på att efter skolan kommer jag inte att se någon som hon. Hon är idealisk för alla. Jag har aldrig sett en så inspirerande och motiverande personlighet i mitt liv hittills. Jag beundrar henne och kommer alltid att försöka vara som henne och följa lektioner som hon lärt ut. Vi är alla tacksamma för henne. Jag kommer aldrig att glömma ett så värdefullt bidrag till mitt liv. Hon kommer att vara min favoritlärare i hela mitt liv.


Min favoritlärare är Mrs. Usha, vår lärare i naturvetenskap. Hon är också vår klasslärare. Faktum är att alla i klassen tycker väldigt mycket om henne. Usha kan sitt ämne mycket väl. Under hennes ledning och patientvård har även de svagaste eleverna förbättrat sin Science. Lärare gör det inte för pengar utan ideologiska skäl. För alla lärare kommer den främsta belöningen att vara tacksamheten från eleverna som de investerar så mycket tid och ansträngning i. Lärare offrar mycket för oss – deras elever. Om vi ​​belönar dem med värme, respekt och kärlek, kommer vi att minnas vår älskade lärare även efter examen; då kommer detta att vara den bästa belöningen för läraren. Förmodligen vill varje lärare att eleven ska lyckas i framtiden.


Naturligtvis är varje lärare nöjd när det är vad som händer. Det är därför vi alltid bör komma ihåg våra lärare, som inte sparade någon möda, tålmodigt och ihärdigt utbildade oss. Enligt min mening borde staten ta mer hand om människor som utbildar landets framtid. Jag är säker på att våra framtida prestationer direkt beror på det faktum att vi har träffat så underbara och sympatiska människor som våra lärare i våra liv. Till sist skulle jag vilja säga till min lärare, "Tack så mycket för att du finns! Jag kan försäkra dig om att ditt tilldelade arbete kommer att slutföras i tid utan förseningar eftersom jag är mycket ansvarsfull, ärlig och pålitlig person! Namn Handledare Kursdatum Min favoritlärare En lärare är det ädlaste yrket som förtjänar stor respekt.

No comments:

Post a Comment